שאלות נפוצות

משלוח בחינם בהזמנת מוצרים בסך 499 

במידה וסך ההזמנה הינו עד 350 ₪ ומספר הפריטים לא יותר מ- 30 ניתן לבחור באחת מאפשרויות המשלוח הבאות: איסוף עצמי מנקודת איסוף או שליח עד לביתך וזמן האספקה במקרה זה נע בין 10 – 14 ימי עסקים. בכל מקרה אחר של הזמנה בסכום הגבוה מ- 350 ₪ או/ו מכילה יותר מ-30 פריטים תוצג אפשרות המשלוח בדואר חבילות רשום וזמן האספקה הינו עד 21 ימי עסקים.

עלות משלוח באיסוף עצמי מנקודת איסוף:
בין 0.1 – 0.5 ק”ג – 20 ₪
בין 0.501 – 1 ק”ג – 25 ₪
בין 1.01 – 2 ק”ג – 35 ₪
2.01 – 3 ק”ג – 45 ₪
3.01 – 4 ק”ג – 55 ₪

עלות משלוח עם שליח עד לדלת ביתך:

בין 0.1 – 0.5 ק”ג – 35 ₪
בין 0.501 – 1 ק”ג – 45 ₪
בין 1.01 – 2 ק”ג – 55 ₪
2.01 – 3 ק”ג – 65 ₪
3.01 – 4 ק”ג – 75 ₪

דואר חבילות רשום:
בין 0.1 – 0.5 ק”ג – 29 ₪
בין 0.501 – 1 ק”ג – 39 ₪
בין 1.01 – 2 ק”ג – 49 ₪
2.01 – 3 ק”ג – 59 ₪
3.01 – 4 ק”ג – 69 ₪

* אנו מלקטים, אורזים ושולחים את הזמנתך ממחסננו עד 2 ימי עסקים, אך יש לקחת בחשבון שבמקרים חריגים, זמן האספקה עשוי להתארך מעבר לזמן האספקה שציינו למעלה בעוד 7 ימי עסקים בשל עיכובי שחרור חבילות ועומסים שאינם תלויים בנו.

כל שעליך לעשות הוא לבקר בדף כל מוצר ולגלול עד לטאב שנקרא “נתוני מוצר” ולהקליק עליו. בטבלה שתראי יש שורה המכילה את משקל המוצר כולל האריזה (כפי שניתן לראות בצילום המסך הבא). כל שעליך לעשות הוא לסכום את כל משקלי המוצרים שברצונך להזמין ולאחר מכן לבדוק בטבלת מחירי המשלוחים כאן 

חברת נ.א תזמון בע”מ – בעלת אתר  Brands Beautys הינה חברה ישראלית העוסקת בשיווק והפצת מותגי קוסמטיקה וטיפוח בישראל ובעולם.

משרדינו ומחסננו ממוקמים בפולין משם אנו משלחים לרחבי הגלובוס וכן גם לישראל! על מנת להעניק חווית קניה ישראלית באמצעות אמצעי התשלום המוכרים לך ולהעניק שירות לקוחות זמין בעברית, פתחנו את משרד נוסף במושב אליעד שברמת הגולן.

כל היתרונות תחת קורת גג אחת! מאות מותגים מובילים מהעולם מאושרים בפיקוח משרד הבריאות האירופאי וארה”ב במחירי חו”ל ושירות לקוחות אדיב וזמין בעברית בישראל! תוכלי לקרוא בהרחבה כאן

באמצעות תיבת החיפוש שבראש האתר תוכלי לבצע חיפוש מהיר לפי שם המוצר או שם המותג. בנוסף באפשרותך לעיין בספריית המותגים שבאתר שבנויה לפי ה”א-ב”.

בהחלט! פרטי לקוחותינו והשמירה עליהם חשובה לנו ביותר.
עמוד הסליקה מאובטח באמצעות תעודת אבטחה ופרוטוקול SSL שנקבע על ידי חברות האשראי. בנוסף, פרטי האשראי כלל לא נשמרים בשרתינו אלה מוזנים ישירות לשרת חברת האשראי.

  • כרטיס אשראי – אנו מכבדים את כל סוגי כרטיסי האשראי מלבד כרטיס אמריקן אקספרס.
  • הפקדה בנקאית – לאלו החוששות להשאיר מספר אשראי או לאלו שלא מחזיקות בכרטיס אשראי – ניתן לשלם באמצעות הפקדה בנקאית (גם דרך הדואר) פרטי החשבון שלנו הם: בנק לאומי (10), סניף 732, חשבון 17040012, למוטב: נא תזמון בע”מ. לא לשכוח לשלוח אלינו צילום אסמכתא לווטסאפ – 054-9952949.
  • אפליקציית PayBox  – ניתן לשלם באמצעות אחת מהאפליקציוית – את התשלום יש לשלוח באפליקציה למספר – 054-9952949.

הזמנה שטרם הועברה לחברת השליחויות ניתנת לשינוי/עדכון על ידי פניה לשירות הלקוחות בטלפון 054-9952949. שימי לב! במידה והמשלוח כבר עזב את מחסננו, ביטול יתאפשר רק לאחר שתקבלי את המשלוח ותחזירי אותו למשרדנו כפי שמצוין בתקנון הרכישה באתר בקישור הבא

הזמנתך נשלחת ממחסננו שבאירופה בדואר חבילות רשום מהיר ותגיע לסניף הדואר הקרוב למקום מגורייך. חברת דואר ישראל תמסור לך את החבילה או לחילופין תשאיר לך פתק הזמנה לאיסוף החבילה מהסניף הקרוב לביתך.

זמן האספקה נע בין 7 ימי עסקים ועד 14 ימי עסקים.
שימי לב! – בשל עומס אפשרי בדואר ישראל בתקופות שונות, ייתכן עיכוב של עוד 7 ימי עסקים נוספים בהגעת החבילה אלייך.

על מנת שנוכל לספק לך את המחירים הטובים ביותר למותגים שאת כלכך אוהבת ושרובם אינם נמכרים עדיין בישראל, הם נארזים ונשלחים ממחסננו שבאירופה משם אנו שולחים הזמנות למדינות נוספות.

עם העברת החבילה שלך לחברת הדואר, תקבלי הודעת SMS עם מספר מעקב וקישור לאתר הדואר שם תוכלי לעקוב אחר הגעת החבילה ליעדה.

במידה והגיע אלייך מוצר פגום \ שבור – שלחי אלינו צילום שלו לווטסאפ שמספרו 054-9952949 על מנת שנוכל לבדוק את העניין ועל מנת שנוכל לתת לך הנחיות נוספות במידת הצורך.

ממש לא. בדיוק לשם כך הקמנו את משרדי שירות הלקוחות כאן בישראל! 
ניתן להחזיר מוצר קוסמטי אשר הגיע אלייך עד 14 יום מרגע קבלתו ושאינו נפתח לכתובת הבאה:

לכבוד: נ.א תזמון בע”מ, מושב אליעד, מיקוד 12927.
חשוב לרשום את מספר הזמנתך, שם מלא וטלפון נייד בתוך החבילה על מנת שנוכל לאתר את הזמנתך ולעדכנך בגמר הטיפול.
שימי לב! –מוצר קוסמטי שנפתח ושאינו באריזתו המקורית לא ניתן יהיה להזדכות עליו או להחליפו.

ביטול הזמנה בטרם משלוח המוצר ללקוח יעשה כמפורט להלן. הביטול יכנס לתוקפו רק עם אישור קבלת ההודעה על-ידי החברה, ובלבד שההזמנה טרם נשלחה ללקוח:
כאשר ההזמנה הינה בסטאטוס “הזמנה בטיפול”, ניתן לבטל את ההזמנה בכל אחת מהדרכים המפורטות להלן. לאחר שליחת הודעת ביטול ההזמנה נציג משירות הלקוחות ייצור קשר עם הלקוח להמשך תהליך ביטול ההזמנה:
– שליחת הודעה בעמוד יצירת קשר
– פנייה לשירות הלקוחות
– שליחת מייל לכתובת sales@beautys.co.il
– שליחת פקס למספר 050-8967677.